بدون بدون سئو هرگز موفق نمی شوید!

لازمه ی سئو

می دانید که اگر دنبال یک کسب و کار موفق هستید بدون سئو هرگز موفق نمی شوید! سئو و محتوا در عرصه ی دیجیتال مارکتینگ بسیار اهمیت دارد.  رتبه بندی و بهینه سازی سایتها، در بالا بردن رتبه سایت شما اهمیت بسزایی دارند.

تولید محتوا و بازاریابی آن هنری است که باعث برقراری ارتباط بین مخاطبان می شود.در واقع  اعتماد را در ذهن و خاطر کاربران بوجود می آورد.  در این صورت، اگر دائما تولید محتوای خوب و ارزشمندی را برای کسب و کار در صفحه خود و در اختیار مشتریان بگذارید، این باعث می شود که مشتریان به تولید ککنده که شما باشید اعتماد بیشتری بکنند و به مشتریان ثابت شما تبدیل گردند. از کاربرد های مهم سئو می توان گفت که سئو در واقع وب سایت شما را به گونه ای برای موتور های جستجو گر گوگل جذاب نشان می دهد. به طوری که با جستجوی کلمات کلیدی، به سرعت صفحه شما بهینه می شود و بیشترین رتبه را دریافت خواهد کرد. این عالی است! چرا که با بیشترین رتبه و امتیاز، شما می توانید کاربر ها و بازدید کننده های بسیاری را به وب سایتتان جذب کنید.

 سئو و تولید محتوا

سئو و تولید محتوا هر دو ترافیک را افزایش می دهند و کابران را به خود جذب می کنند. در واقع گوگل برای بهینه سازی، به محتوای معتبر و با کیفیت توجه می کند.
سئو یک استراتژی بازاریابی دیجیتالی است که برای بالا رفتن رتبه و ترافیک حتما به این نیاز است. در واقع سئو ی خوب نیازمند یک محتوای خیلی خوب می باشد.

سئو و تولید محتوا

سئو و تولید محتوا

این محتوای خیلی خوب باید از لحاظ عقلانی مورد قبول باشد و در عین حال محصول و خدمات را به صورت ساده توصیف کند. یک سئو کار باید تمامی اصول اساسی سئو را رعایت کند. البته فقط سئو نیست که خیلی می درخشد بلکه تولید محتوا هم در کنار آن باید به خوبی بدرخشد. در واقع سئو و محتوا هر دو همکار یکدیگر هستند.

سئو نمی تواند ترافیک را افزایش دهد در واقع بستر را برای افزایش ترافیک هموار می سازد. این موضوع زمانی صدق می کند که تا وقتی که سایت با عوامل و اصول سئو سازگار نشود،  محتوای خوب فایده ای ندارد. بنابراین سئو دارای اصول ظریف، جزییات و ریزبینی است و دارای فن خاصی می باشد، می توان گفت که سئو شروع کننده است و بقیه ماجرا در دست محتوا و تولید خوب آن است. به چک لیست زیر دقت کنید.

چک لیست بازاریابی محتوا :

  1. محتوا باید به استراتژی محتوا جامه عمل بپوشاند. این استراتژی همیشه در حال رشد است و امروزه با رشد تنوع باعث چالشی در این صنعت شده است. زیرا تعداد کاربران، سلایق و ایده های متفاوت روز به روز در حال افزایش است.
  2. چه زمانی محتوا را بنویسیمو آن را درج کنیم.
  3. تعداد روزانه ی محتواها برای وب سایت و پست ها را باید مشخص کرد. و کاربران را با خود در ارتباط بگذاریم . این کار را می توان از طریق نظرسنجی انجام داد.
  4. کارهای مهم و تاثیر گذار را اول از همه انجام دهیم.
  5. محتوا های وابسطه و زنجیروار به هم تولید کنیم.
  6. به زبان مخاطب و کاربرانتان تولید محتوا کنید.
  7. علاقه مندی های مشتریانمان را بیشتر بشناسیم.
  8. اینغو گرافیک ها بهترین راه برای انتقال ایده ها هستند.
  9. تولید محتوا به کسب بک لینک ها و رنک نهایی یک سایت کمک بسیاری می کند.
  10. حتما باید هدف تجاری خود را بشناسیم.

و در نهایت سئو سایت و تولید محتوا ی خوب به معنی خروجی خوبی می باشد و خروجی خوب به معنی این است که محتوای شما بهترین است. استفاده از جملات کلیدی به جا اصل خیلی مهمی است. باید در نظر داشته باشیم که تولید محتوا و سئو از هم جدا نشدنی هستند. برای اینکه این دو اصل مهم را در وب سایتمان رعایت کنیم چرا کار را به آدم های باتجربه و متخصص در این زمینه نسپاریم. بهترین راه پیدا کردن یک شرکت خوب دیجیتال مارکتینگ است تا شما را در این امر یاری رساند.

 


دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با واتس اپ
تماس با ما