ربات های تلگرام چگونه کار می کنند؟

ربات های تلگرام 

در اینجا می خواهیم بدانیم که ربات های تلگرام چگونه کار می کنند؟ همانطور که میدانیم در دیجیتال مارکتینگ حال حاضر ابزارها و سرویس های دیجیتالی و پیام رسان بسیار در تبلیغات موثر می باشند. تلگرام یکی از این پیام رسان ها است. تلگرام یک برنامه پیام رسان معروف می باشد که کار آن استفاده از تکنولوژی رایانش ابری می باشد. برنامه تلگرام به شکل متن باز نشان داده می شود و می توان با استفاده از api نرم افزار هایی طراحی و بنویسند که بتوانند از سرویس تلگرام بهره ببرند. به خاطر همین هم تا اکنون شاهد نسخه های غیر رسمی تلگرام هستیم. معروف ترین و محبوب ترین نسخه های غیر رسمی موبوگرام می باشد.

متن باز بودن تلگرام برای همه سیستم عامل های اندروید ، آی او اس ، ویندوزفون ، ویندوز دسکتاپ و مک او اس طراحی شده است.

در واقع می توان گفت که تلگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی میان ایرانیان می باشد. به غیر از امور شخصی و سرگرمی تلگرام یکی از برنامه های قدرتمند برای تبلیغات در شبکه ها اجتماعی می باشد.

سرویس ربات تلگرام

تلگرام همیشه در صدد ارائه سرویس های گوناگون می باشد تا بتواند کاربران را به خود جلب کند. این سرویس ها می توانند شامل  کانال و سوپر گروپ باشند.

در بین این سرویس ها یکی از کارآمد ترین سرویس هایی که تلگرام ارائه کرد، ربات تلگرام بود. در ابتدا ربات های تلگرام به طور رسمی مطرح و نشان داده شدند و کاربرد آن ها این گونه بود که به کاربران اجازه می داد که بعضی کارها مثل ساخت استیکر، تنظیم کردن آلارم و غیره را انجام دهند.

بعد از آن ربات های تلگرام به صورت حرفه ای تری ارائه شدند و به شکل یک api  می توانستند به یک وب وصل شوند تا بتوان به وسیله آن تبادل اطلاعات انجام داد.

در حال حاظر ربات ها به وسیله تلگرام اینگونه تعریف می شود، ” یک رابط کاربری برای کد های سرور “. بنابراین تلگرام در صدد ساخت جریانی است که کسی دیگر برای دسترسی به اطلاعات به دنبال سایت نباشد. در واقع به ربات تلگرام مراجعه کنیم و با ربات آن سایت ارتباط برقرار کنیم.

 

سرویس ربات تلگرام

سرویس ربات تلگرام

فرصت ها و چالش ها

 از ربات های تلگرام می توان به شکل رابط کاربری یک وب سایت استفاده کرد. این کار باعث می شود تا کاربران با استفاده از تلگرام به وب سایت مورد نظر خود دستیابی داشته باشند. جالب این جاست که می توانند هنگام چت کردن در تلگرام از آن وب سایت مورد نظر همزمان استفاده کنند. همانطور که می دانیم تلگرام حدودا بیش از 20 میلیون کاربر ایرانی دارد، این نشان می دهد که پیام رسان تلگرام بین ایرانیان بسیار محبوب می باشد. به همین خاطر زمانی که از ربات تلگرام استفاده می شود این کار می تواند تعداد کاربران یک سایت را افزایش دهد. امکان دیگری که ربات های تلگرام دارند این است که می توانند برای کاربرانی که در آن لحظه از  ربات تلگرام استفاده نمی کنند هم پیام ارسال کنند.

به این ترتیب به جای اینکه یک نرم افزار موبایل برای وب سایت خود به وجود آوریم، می توانیم از ربات های تلگرام بهره ببریم و کاربران وسیعی را به خود جذب کنیم. حسن این کار این است که نه هزینه ای در طراحی نرم افزار لازم دارد و هم کاربران بی زحمت به کارهای خود می پردازند. ربات های تلگرام باعث می شوند که حجم ترافیک مصرفی وب سایت کاهش پیدا کند. اگر شخصی وارد ربات شود، ربات می تواند با استفاده از اطلاعات کاربری و عکس آن شخص استفاده کند ئ دیگر نیازی به به مراحل خسته مننده ثبت نام نیست.

 

فرصت ها و چالش ها

فرصت ها و چالش ها

امروزه برای ساخت فروشگاه ، استفاده به عنوان رابط وبلاگ ، تبلیغات آنلاین ، ارائه خدمات محاصباتی  و همچنین ساخت شبکه های مجازی از ربات های تلگرام استفاده می کنند.

تا کنون ربات تلگرام به طور رایگان ارائه شده است. اما کاربرد ها و نیاز های دیگری مانند ب نیاز به درگاه پرداخت ، نیاز به صفحه گسترده نمایش هنوز هم نمی توان تلگرام را جایگزین وب سایت ها قرار داد.

تبلیغات شبکه های اجتماعی مخصوصا تلگرام و اینستاگرام را می توان به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب سپرد و با خیالی آسوده به کسب و کار آنلاین خود پرداخت.

شرکت رادمان با ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ آماده خدمت رسانی به صاحبان مشاغل و کسب و کار در اصفهان و شهر های دیگر می باشد.


دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با واتس اپ
تماس با ما