رسانه های اجتماعی، راهی برای بهبود محتوای سایت

امروزه رسانه اجتماعی یا Social Media نه تنها روشی آسان برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده می باشد، بلکه روشی موثر برای داشتن تجارتی موفق با استفاده از بازاریابی محتوای سایت خود در این رسانه ها است.
برای رسیدن به اهداف بازاریابی محتوای خود، شما ساعت ها زمان برای تحقیق، آنالیز و در آخر تولید محتوا میکنید و مانند نویسندگان کتاب ها، باید به همان اندازه و بلکه بیشتر زمان برای ارتقای محتوای نوشته شده صرف کنید. حال سوال این است که کجا بهتر از شبکه های اجتماعی برای ارتقای محتوای تولید شده می باشد، از آن جا که حدود 25 درصد از وقت آنلاین ما در این شبکه ها است. بر اساس تجربه، تقریبا 80 درصد بازاریاب ها محتوای مطالب خود را در شبکه های اجتماعی ارتقا می دهند، اما آیا واقعا این روش موثر میباشد؟
قبل از اینکه به تکنیک های شبکه های اجتماعی به صورت عمیق بپردازیم، اطمینان حاصل کنید که در حال برنامه ریزی مطالب و محتوای رسانه های اجتماعی خود هستید. این برنامه ریزی تضمین می کند که هر قطعه محتوا به شیوه ای سازمان یافته و به درستی تبلیغ شود. اکنون زمان آن است که ارتقاء رسانه های اجتماعی خود را به سطح بعدی برسانید. در اینجا 8 راه موثر برای تبلیغ محتوای شما با استفاده از رسانه های اجتماعی که احتمالا به اندازه کافی انجام نمی شود توضیح داده خواهد شد.

ارتباط بصری در رسانه های اجتماعی با مخاطبان

امروزه، رسانه های اجتماعی موفق مانند اینستاگرام، کاملا بر پایه جنبه های بصری مخاطبان را به سوی خود جذب میکنند. پس چرا شما در هنگام ترویج محتوا، از تصاویر برای تبلیغ کار خود استفاده نکنید. تنها برای مطالبی که ایجاد می کنید، یک تصویر کلی قرار ندهید. بلکه برای هر نکته ی موجود در محتوایتان، تصویری مربوط بگذارید. این موارد را در هنگام پست گذاری در رسانه های اجتماعی رعایت کنید تا تاثیر بیشتری بر روی بازدیدکنندگان داشته باشید.

تیترها در رسانه های اجتماعی، مهم ترین بخش محتوای شماست

هنگام نوشتن مطلبی، اولین قسمتی که باعث جذب بازدید کننده می گردد، تیتر محتوای شما می باشد. شما با انتخاب تیترهای متنوع در سایت خود، می توانید مطالب مشابه بسیاری را به اشتراک بگذارید که باعث پوشش بیشتر کلمات کلیدی گشته و رتبه سایت شما را ارتقا خواهد داد. ایجاد عناوین چندگانه و انجام تست A / B، به شما در زمینه انتخاب موثرترین تیتر کمک می کند. هم چنین، استفاده از ابزاری مانند BuzzSumo، به شما در انتخاب تیتری تاثیرگذار مرتبط با محتوای شما در شبکه های اجتماعی یاری می رساند.

سفارشی سازی پلت فرم

هنگام اشتراک گذاری محتوا، از ویژگی های پست قابل تنظیم در هر پلت فرم رسانه های اجتماعی استفاده کنید. این سفارشی سازی شامل عنوان، تصویر و توضیحات محتوایی است که به اشتراک می گذارید. هر چه پست شما برای یک پلت فرم خاص بیشتر بهینه شده باشد، ارتقاء شبکه های اجتماعی شما موثرتر خواهد بود.
با این روش، شما می توانید خوانندگان بیشتری را ترغیب به کلیک روی محتوای خود کنید. به همین ترتیب، پیوست کردن مطالب خود با هشتگ، باعث می گردد که مطلب شما بیشتر در معرض دید کاربران رسانه های اجتماعی قرار گیرد.

مطالب خود را به موقع در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

امروزه در رسانه های اجتماعی، برای داشتن حداکثر تعامل، محتوایی که به اشتراک گذاشته می شود باید حداکثر افراد به آن دسترسی داشته باشند، که این نکته توسط بسیاری از بازاریابان محتوا نادیده گرفته می شود. بنابراین، شما باید ساعت های شلوغ را تعیین کنید و سپس با تالیف یک برنامه پست گذاری، از ارسال پست در ساعت های مشخصی از روز اطمینان حاصل نمایید.
به یاد داشته باشید که پلت فرم های رسانه های اجتماعی مختلف، ممکن است ساعت های شلوغ یکسانی نداشته باشند. برخی از شبکه های اجتماعی دارای ویژگی هایی هستند که به شما در این فرایند کمک می کنند. علاوه بر این، ابزارهایی مانند FollowerWonk بهترین زمان برای برخی از پلت فرم ها را برآورد می کنند.

social-media-and-content

از ارسال مطالب در رسانه های اجتماعی به صورت تکراری نترسید

مطالعات آماری روی رسانه های اجتماعی، نشان میدهد که با افزایش محتوای چندرسانه ای یکسان در زمان های مختلف، موثرتر خواهید بود. استفاده از چندین تصویر و چندین تیتر شما را در این امر یاری می نماید. با این روش، شما با کاربران بدون اطلاع آن ها از پست مطالب تکراری درگیر خواهید شد. پس ارسال تکراری پست، شانس دیده شدن مطلب شما توسط کاربران را افزایش می دهد.

در مطالب خود در رسانه های اجتماعی، سوال طرح کنید

برای ارتقای مطالب خود در شبکه های اجتماعی، تنها به اشتراک گذاری لینک هایتان بسنده نکنید، بلکه کاربران خود را به برقراری ارتباط با خودتان ترغیب کرده و شانس درگیر شدن آن ها با مطالبتان را با طرح سوال و گرفتن بازخورد بالا برید. به یاد داشته باشید که شبکه های اجتماعی برای مردم ساخته شده است نه برای کسب و کارها، پس باید همیشه در تلاش ایجاد برقراری ارتباط با کاربران رسانه های اجتماعی باشید.

انتخاب بهترین رسانه های اجتماعی برای به اشتراک گذاری مطالب

با در نظر گرفتن بسیاری از سایت های سوشیال مدیا که به طور دائم در حال رشد هستند، انتخاب بهترین آن ها کاری دشوار است. داشتن حساب کاربری در سایت های مختلف می تواند برای تقویت نوآوری و خلاق بودن سودمند باشد، اما انتخاب پلتفرم برای ارسال محتوا به آن ها مشکل خواهد بود. از آن جایی که رسانه های اجتماعی مختلف، اهداف مختلفی را مد نظر قرار میدهند، آشنایی با این شبکه های اجتماعی به منظور تسهیل کار با آن ها و پیدا کردن بهترین رسانه اجتماعی که هدف شا را پوشش می دهد امری ضروری است، اما توصیه می گردد که از تکرار مطلب خود در همه رسانه ها اجتناب کنید. رسانه اجتماعی که شانس درگیری بیشتر با کاربران را دارید برای به اشتراک گذاری مطالب خود انتخاب کرده و از فهرست ابزارهای تبلیغ محتوا استفاده کنید تا ببینید کدامیک از پلتفرم به بهترین وجه نیاز شما را برآورده می کند.

به اشتراک گذاری تعداد بازدید کنندگان پست ها

یکی دیگر از روش های موثر در رسانه های اجتماعی به منظور بالا بردن بازدید از پست ارسالی، به اشتراک گذاری نظرات، پیشنهادات و انتقادها و تعداد بازدید کنندگان می باشد. این کار باعث می گردد روند پیشرفت کاری خود را متوجه شده و در صورت وجود اشکالی در مطالب، با رفع آن ها مطالب مفید تری به اشتراک بگذارید.

خدمات شبکه‌های اجتماعی با آژانس دیجیتال مارکتینگ رادمان

بسیاری از افراد فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را فعالیتی ساده می‌پندارند. در حالی که اگر شما به دنبال نتایج واقعا اثربخش باشید، می‌بایست این کار را با اصول صحیح آن انجام دهید.
با آژانس دیجیتال مارکتینگ رادمان، می توانید به راحتی و با امکانات ویژه و با صرف کم ترین زمان  تبلیغات در شبکه های اجتماعی خود را مدیریت و به روزرسانی کنید. این آژانس، شما را در شناخت مخاطبان‌تان، ارائه محتوای مناسب و خلاقانه یاری می رساند و همواره به دنبال بهبود نتایج و رشد می باشد.


دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با واتس اپ
تماس با ما