اهمیت طراحی ایمیل مارکتینگ

اهمیت طراحی ایمیل مارکتینگ

آیا تا به حال به این موضوع فکر کردید که طراحی ایمیل مارکتینگ چقدر می تواند در کسب و کارتان موثر باشد؟ ایمیل مارکتینگ در واقع بازاریابی درست و مناسب از طریق ایمیل می باشد. که اگر اصول و قواعد آن را به خوبی بلد باشید می توانید کاربران بیشماری را به برند خود جذب کنید و حتی آن ها را به شتریان و کاربران ثابت و همیشگی خود تبدیل کنید. ایمیل مارکتینگ یکی از راه های موثر و قوی در عرصه دیجیتال مارکتینگ می باشد. اینکه شما بدانید کی و چه موقع و حتی چه مطالبی را باید برای کاربران خاص خود بفرستید، بسیار در جذب کاربر به شما کمک خواهد کرد. همچنین اگر کاربران خود را بهتر و بیشتر بشناسید می توانید آن ها را به مشتریان جدی خود تبدیل کنید. نوع متن، نوع تبلیغات آن، طراحی داخلی ایمیل، زمان فرستادن و همچنین شناخت کاربران همه و همه در داشتن کسب و کار دیجیتالی موفق تاثیر گذار خواهد بود. به این ترتیب طراحی ایمیل مارکتینگ را باید حتما جدی گرفت.

شاید تا به حال این جمله رو شنیده باشید که می گویند “دیگر ایمیل مرده است.”  شاید جالب باشد که بدانید خیلی از افراد همین تصور را هم دارند، و جالبتر اینکه خودشان هم این موضوع را نادیده می گیرند و همچنان از ایمیل مورد نظر استفاده می کنند. در اینفوگرافیک زیر ۵ آمار درباره اهمیت بازاریابی با ایمیل را به شما نشان می دهیم. طبق این آمار ایمیل هنوز هم یکی از قوی ترین و بهترین روش ها و کانال‌های بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ برای شرکت‌ها و صاحبان مشاغل می باشد و همچنین مشتریان نیز آن را به روش های دیگر ترجیح می‌دهند. پس این سوال مطرح می شود که چرا بازاریابان و صاحبان کسب و کار ایمیل مارکتینگ را آن طور که باید و شاید به عنوان رسانه قوی، جدی نمی‌گیرند؟ بسیار خب، زمان آن رسیده است که نظر خود را درباره این موضوع تغییر دهیم و ارسال ایمیل تبلیغاتی را جدی بگیریم و از آن در کسب و کارهای آنلاین خود استفاده کنیم.

پنج آمار مهم که اهمیت ایمیل مارکتینگ را نشان می دهند

72% از کاربران و مصرف‌کنندگان دوست دارند که صاحبان مشاغل و شرکت‌ها با ایمیل با آنها ارتباط برقرار کنند تا کانال های دیگر و تبلیغات و تعاملات خود را از طریق ایمیل به آن ها اعلام نمایند.
آمار نشان می دهد که بازگشت سرمایه از طریق ایمیل مارکتینگ 32 به 1 بوده و این بازگشت سرمایه نسبت به دیگر رسانه‌های دیجیتالی بیشتر می باشد.
%98 از کاربران متعلق به ایمیل می باشند که این نشان می دهد که ایمیل پر طرفدارترین فعالیّت آنلاین را دارد.
قوی ترین و پرکاربردترین منبع اطلاعات بازاریابی برای تحلیل گران ایمیل می باشد که %41 از کسب و کارها و مشاغل جهانی از از طریق کمپـین‌های ایمیل مارکتینـگ اطلاعات مربوطه را به کاربران می فرستند و از این راه مشتریان خو را شناسایی می کنند.
آمار حاکی از آن است که 90% ایمیل‌ها با شناخت درست می توانند به دست مخاطبان مورد نظر خود برسند، ولی فقط %2 از کـاربران فـیسبوک پـست‌های صاحبان کسب و کار را بر روی صفحه و دیوارشان می‌بینند.

نمونه ای از طراحی ایمیل مارکتینگ:

طراحی ایمیل مارکتینگ را جدی بگیرید!

 


دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با واتس اپ
تماس با ما