مراسم افتتاحیه شعبه دوم دیجیتال مارکتینگ رادمان

هم زمان با راه اندازی نخستین پارک کسب و کارهای نوین کشور، شعبه دوم آژانس دیجیتال مارکتینگ رادمان در این مکان افتتاح گردید.

این مراسم که در شامگاه روز چهارشنبه یکم شهریور ماه 96 با حضور مقامات دولتی و مردمی برگزار گردید پذیرای هزاران میهمان از سراسر کشور بود.بزرگان شهر اصفهان همچون آیت الله طباطبایی نژاد امام جمعه و نماینده ولی فقیه در اصفهان، جناب آقای نوروزی شهردار اصفهان ،آیت الله کازرونی عضو مجلس خبرگان رهبری، جناب آقای دکتر رجالی ریاست پست اصفهان، آقای دکتر صادقی ریاست سازمان بهزیستی و سایر مقامات کشوری و لشگری در این مراسم حضور داشتند. پارک کسب و کارهای نوین بزرگ ترین مرکز رشد و شتاب دهنده ی استارت آپها و کسب و کارهای نوین است که علاقه مندان به کسب و کارهای جدید مبتنی بر تکنولوژی می توانند با استفاده از خدمات این پارک کسب و کار خود را رشد و توسعه دهند.
آژانس دیجیتال مارکتینگ رادمان نیز به عنوان برترین آژانس بازاریابی دیجیتال از نگاه مردم موفق گردید به عنوان واحد انحصاری در این پارک حضور یابد و شعبه دوم خود را تأسیس کند.
جناب آقای مهدی صادقی مدیر و موسس این مجموعه در حاشیه این مراسم اظهار داشت:هدف رادمان ارائه اثر بخش ترین راهکارهای دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی در راستای رشد و توسعه کسب و کارها و در نتیجه اشتغال زایی و رونق اقتصاد می باشد.
این دستاورد بزرگ را به تمامی مشتریان عزیز و همکاران گرامی تبریک و تهنیت می گوییم و امید آن داریم بتوانیم با انرژی و اشتیاق و عمل گرایی  مثل همیشه برترین خدمات دیجیتال مارکتینگ را به شما گرامیان ارائه دهیم.

روابط عمومی آژانس دیجیتال مارکتینگ رادمان


دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با واتس اپ
تماس با ما