بیزینس خود را با نرم افزارهای پیشنهادی ما شروع کنید!

نرم افزار برای شروع بیزینس

می خواهیم نرم افزار های پیشنهادی برای شروع بیزینس به شما معرفی کنیم. افراد جویای کار، برای شروع کار خود می توانند با هزینه کم و حتی بدون دانستن مهارتی بهترین اپلیکیشن ها و برنامه ها را داشته باشند. در مطلب زیر می خواهیم برنامه هایی را معرفی کرده ایم که ساختاری یک پارچه دارند و برای استارت آپ و آغاز کسب و کارهای کوچک خیلی خوبند.

 بهترین برنامه نویس برای آغاز تجارت کوچک (Good Barber)

سایت good barber بهترین ایده ها و پیشنهادات را به منظور آغاز تجارت و کارهای کوچک معرفی و ارائه می دهد. برنامه هایی که در این اپلیکیشن وجود دارند، کم هزینه هستند. همچنین از این برنامه خیلی راحت می توان استفاده کرد بدین گونه که هر شخصی اگر مهارتی هم نداشته باشد می تواند برای هر کسب و کاری برنامه های جذاب و زیبا طراحی و ارئه دهد. علاوه بر این Good Barberاین همچنین این سایت به شما اجازه می دهد که خیلی آسان به منابع، کدها و پلاگین های برنامه ای دسترسی داشته و بهترین اپلیکیشن را برای خود بتوانید طراحی کنید. اگر به دنبال کسب درآمد هستید و تازه کسب و کار خود را شروع کردید می توانید با ساخت اپلیکیشنی کارآمد و زیبا کسب درآمد کنید.

بهترین برنامه نویس برای آغاز تجارت کوچک

بهترین برنامه نویس برای آغاز تجارت کوچک

BuildFire برنامه نویس عالی برای مبتدیان

این برنامه نویس به شما اجازه می دهد که بدون اینکه  مهارت و استعدادی داشته باشید، در مدت زمان کم یک برنامه ی حرفه ای را برای خود و کسب و کارتان طراحی کنید. با کمتر از ده دقیقه می توانید حسابی کاربری بسازید و بعد از آن اولین برنامه ی خود را طراحی کنید.

MobiCart برنامه نویس عالی برای خرده فروشان

اگر شما یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کرده اید و میایلید خدمات و محصولات خود را به فضای تلفن های همراه انتقال و گسترش دهید، فقط طراحی وب سایت نسخه موبایل کافی نمی باشد. برنامه mobicart یکی از برنامه های خوب و قدرتمنداست که بصورت رایگان می توانید نسخه موبایلی فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی و آن را مدیریت نمایید. حتی اگر شما هیچ وب سایتی نداشته باشید، این برنامه به شما یک فروشگاه تحت وب مخصوص تلفن همراه می دهد.

 

 

رنامه نویس عالی برای خرده فروشان

رنامه نویس عالی برای خرده فروشان

در اینجا لیستی از بهترین برنامه سازان که برای آغاز کسب و کار کوچک بسیار خوب هستند را  در بین سایت های معتبر  برای شما انتخاب کردیم.

این لیست شامل انواع برنامه نویسان و مشخصات متفاوتشان بر اساس معیارهای مختلف می باشد.این برنامه ها بر اساس کاربردشان مرتب شدند. همچنین از عواملی ک برتری برخی طراحان به شما توضیحاتی می دهیم.

در ارزیابی و مرتب سازی این برنامه سازان این عوامل دخیل هستند:

قیمت،اطلاع رسانی،وظیفه شناسی،قابلیت اجرا درهمه ی دستگاه ها،یکپارچگی،راهنمایی و پشتیبانی از مشتری

لیست  برنامه سازان 

 App Factory

این برنامه قادر است به شکل خودکار اطلاعات شما را را از وب سایتتان استخراج کند و کمتر از ۵ دقیقه برنامه ای را برای شما طراحی کند. فقط کافی است اول از همه ادرس وب سایت یا URL خود را وارد کنید و لوگوی مورد نظر را انتخاب نمایید  سپس رنگ دلخواهتانمورد نظرتان را برگزینید و برنامه خود را تنظیم نمایید. با این برنامه خیلی راحت محتوای کلی یک برنامه را به شکل مستقیم به مخاطبان ارسال نمایید.

app.cat

این برنامه به شما اجازه می دهد که خیلی راحت برنامه هایی مخصوص مرکزهای تجاری و افراد مشهور و دیگر مشتریان طراحی کنید وبا صرف وقت کم توسط شبکه های اجتماعی  به دست آن ها برسانید.

 AppBuilderOnline

 این برنامه به طور انلاین به شما اجازه می دهد تا اپلیکیشن های مخصوص سیستم های iosو اندروید را طراحی کنید.

 AppMakr

 این  نرم افزار به شما اجازه می دهد که بدون مهارت به شکل حرفه ای و کاربردی برنامه مناسبی را طراحی و بسازید و آن را با همه پلتفرم ها سازگار نمایید و همچنین برای دو سیستم عامل  اندروید و ios امنتشر سازید . این نرم افزار برای ساخت گالری تصاویر حرفه ای با قدرت html5 .مناسب است

 Appsbar

 این برنامه رایگان می باشد و قابل اجرا بر روی سیستم های اندروید،ios و ابزار BlackBerryمی باشد. همچنین می توانید این برنامه را توسط شبکه های اجتماعی و فروشگاه های ایترنتی ارتقا دهید.

Appsme

شما فقط با داشتن صفحه ی فیس بوک می توانید این برنامه ی کاربردی را طراحی کنید.

  Appy Pie

ابدون هیچ مهارتی و تنها پس از اماده شدن شما می توانیداین برنامه را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید انتشار دهید.این برنامه  روی همه ی گوشی های اندروید می تواند اجرا شود.

 BuildFire

 بدون نیاز به هیچ مهارت و استعدادی و در زمان کوتاه می توانید بهترین برنامه ی حرفه ای را طراحی کنید. در کمتر از ده دقیقه حساب کاربری خود را بسازید و اولین برنامه ی خود را طراحی و بسازید.

 GameSalad

 به کمک این نرم‌افزار که GameSalad  نام دارد، شما می توانید خیلی راحتی و آسان با کشیدن و رها کردن  برای همه ی پلتفرم‌ها بازی‌های زیبا و جالب طراحی و بسازید و همچنین می توانید آن ها را انتشار دهید. این ابزار و برنامه خیلی قدرتمند است به این صورت که شما حتی می توانید با استفاده از این برنامه بازی‌هایی جذاب و محبوب شبیه Angry Birds  یا  Flappy Birds را طراحیو بسازید، به‌عبارت‌دیگر کافی است گرافیک‌ها و طرح‌های موردعلاقه‌ی خود را در محیط کاری این ابزار وارد کرده و سپس بازی موردنظرتان را ایجاد کنید

همه ی اینها با کمی ذوق و حوصله قابل اجرا می باشند. در ابتدا شما با این برنامه ها می توانید استارت آپ خود را شروع کنید ولی برای ادامه و گسترش کسب وکار خود نیازمند راهکارهای قوی دیجیتل مارکتینگ هستید. پس برای رونق بخشیدن به کسب و کارتان بهتر است یک شرکت دیجیتال مارکتینگ برای تحقق اهداف خود پیدا کنید.

با آژانس دیجیتال مارکتینگ رادمان شعبه اینترنتی کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

 


دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با واتس اپ
تماس با ما