بالا بردن ترافیک سایت

بیایید به این که چرا باید ترافیک سایت خود را بالا ببرید با شما صحبت کنیم. امروزه اکثر صاحبان کسب و کار برای ارئه خدمات و محصولات خود دارای وب سایت می باشند. نکته مهم این است که داشتن وب سایت نقش بسیار مهمی را در موفقت کسب و کار آنلاین و بازاریابی دیجیتال ایفا می کند. پس اگر جزء صاحبان مشاغلی هستید که دوست دارید کاربران زیادی به سایت شما سرازیر شود و فروشتان افزایش یابد،  نباید از وب سایت و طراحی گرافیک وب غافل شوید. زیرا اگر از وب سایتتان غافل شوید و به آن اهمیت ندهید ممکن است بیزینستان را از بدهید و جای خود را به رقبا بدهید. باید بدانید که وب سایت قسمت اعظم کسب و کارتان است و شما با استفاده از وب سایت خوب می توانید برند و خدمات خود را به کاربران بیشماری ارائه دهید. جذب بیشتر مخاطب و کاربر مساوی است با فروش عالی.

بگذارید مثالی نزدیک برایتان بزنیم. وب سایت مانند یک بچه می ماند. اگر درست و به موقع از آن نگهداری و مراقبت نشود و به نیازهای آن رسیدگی نگردد ممکن است اسیب ببیند. این اسیب به سایت باعث می شود که جذابیت کسب و کار شما از بین برود و در نتیجه در دراز مدت می تواند به بیزینس شما آسیب وارد کند. در حال حاضر با دسترسی آسان اینترنت، اکثر افراد به راحتی می توانند اطلاعات زیادی را درباره کسب و کارهای مختلف بدست آورند. اینجاست که یک وب سایت خوب و جذاب می تواند آن ها را جذب کند و با منعکس کردن نام برند و خدماتتان باعث شود مخاطبان به وب سایتتان علاقه مند شوند و حتی مشتری دائم شما شوند. از آنجایی که مردم وبسایت شما را بازدید می کنند باید تمام تلاشتان را بکنید تا اعتماد آن ها را جلب کنید تا بطور منظم به وب سایت شما سر بزنند. چگونه می شود اینکار را کرد؟ باید به طور منظم به مطالب آن سر بزنید و آن ها را به روز رسانی کنید و به نکات مهم در رابطه با اداره وب سایت توجه کنید. این نکات در افزایش ترافیک وب ساییتان کمک شایانی می کنند که در زیر این نکته ها را ذکر کرده ایم:

بالا بردن ترافیک سایت

بالا بردن ترافیک سایت

طراح مناسبی برای وب سایتتان انتخاب کنید

در کارهایی که با پایه درست و اصولی انجام شده اند، موفقیت بیشتری دارند.  در قدیم هم پادشاهان برای ساختن قصر ها و عمارت های خود از بهترین معماران و سازندگان استفاده می کردند. در وب سایت هم همین گونه است. برای این که یک سایت عالی و جذاب داشته باسید که لحظه کاربران زیادی به آن جذب شود باید یک طراح حرفه ای وب سایت پیدا کنید و کار طراحی سایت را به آن بسپارید. طراحی گرافیک وب می تواند باعث رشد بیزینسی شما شود. تنها راه و چالش پیدا کردن شرکت دیجیتال مارکتینگ است. تا بتوانید از خدمات آن که طراحی سایت یکی از آن ها است بهره ببرید. ولی راهکار های دیجیتالی دیگری هم در طراحی وب دخیل هستند از جمله تولید محتوا، ویدیو مارکتینگ، موشن گرافیک و غیره می باشند.

 بروز رسانی به موقع و منظم

شما باید با وقایع روز دنیا و اطراف پیش بروید و مطالب مرتبط با وقایع اخیر و همچنین کسب و کار خود در وب سایتتان پست کنید. اینگونه می توانید با کاربران رابطه برقرار کنید، آن ها را از مطالب روز خود آگاه سازید و کاربران بیشتری جذب کنید. مطالب و مقاله هایی که حدود 6 یا 7 ماه پیش پست شده و به روز رسانی نشده اند، کاربران را نا امید می کنند. اگر شما جزء افرادی هستید که خیلی سرتان شلوغ است و وقت فعالیت در وب سایتتان را ندارید  می توانید انجام این کار را به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ بسپارید.

 محتویات خود را مرور کنید

به عنوان یک صاحب کسب و کار که وب سایتی را برای معرفی خدمات و برند راه اندازی کرده است، ارتباط موثر با کاربران و مشتریان بسیار مهم می باشد. با درج محتویات و مطالب مناسب جذاب در وب سایت می توانید کاربران در درگیر کنید و آن ها را تبدیل به مشتریان ثابت و دائمی خود کنید. مطالب و محتویات شما می تواند شامل پست های وبلاگ، ویدیو، عکس و غیره باشد. همیشه سعی کنید مطالب خود را قبل از انتشار ویرایش کنید.

 وب سایت خود را برای موتور جستجو بهینه سازی کنید

وقتی وب سایت خود را برای موتور جستجو بهینه سازی می کنید این گونه مردم می توانند خیلی راحت سایت شما را سرچ و پیدا کنند. بهینه سازی موتور جستجو باعث می شود تا ترافیک سایت شما بالا رود. در واقع راه های زیادی برای بهینه سازی وب سایتتان وجود دارد. باید برای این کار کمی وقت صرف کنید. امروزه خیلی از صاحبان مشاغل به دنبال کارشناسان سئو و متخصصان بهینه سازی موتور جستجو می باشند. اینکار را با پیدا کردن یک شرکت دیجیتال مارکتینگ حرفه ای انجام دهید.

 احساس یک جامعه در مشتریان ایجاد کنید

اینترنت یک منبع غنی از اطلاعات و نظرات کاربران است. امروز مردم بیش از قبل علاقمند به اشتراک گذاری عقایدشان در رابطه با موضوعاتی که فکر می کنند ارتباط بیشتری با آنها دارد، هستند. به همین دلیل است که ایجاد حس یک جامعه در درون سایت ایده خوبی برای بدست آوردن یک ارتباط منظم است. با قرار دادن یک سیستم نظر دهی در پست ها، فرم ها و موضوعات می توانید به طور چشمگیری نحوه درک مشتریان از برند خود را تغییر دهید. اگر نگاهی به وب سایت های پرترافیک بیاندازید، خواهید دید که یک بخش نظردهی سالم دارند و مهم تر از آن، خواهید دید که صاحب وب سایت در گفتگوها شرکت می کند. با شرکت فعالانه در مکالمات و صرف تنها وقت کوتاهی برای پاسخ دادن به سوالات مشتریان، می توانید اعتبار وب سایت خود را حفظ کنید.

 از شبکه های اجتماعی استفاده کنید

فقط به وب سایت متکی نشوید. پا  را از مرزهای وب سایت فراتر بگذارید و از شبکه های اجتماعی دیگر هم برای ارائه خدمات و برند خود استفاده کنید. شبکه های اجتماعی به راحتی می توانند در دسترس مردم و افراد زیادی قرار گیرند.


دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با واتس اپ
تماس با ما